Inscrie-te la evenimentul de lansare "The OmniLearning Experience"

Este in dulcea limba engleza o expresie, “the slow hunch”. O intuitie care se cristalizeaza in timp, uneori in foarte mult timp, ceva puternic, dar vag care are nevoie de timp ca sa devina o idee clara, actionabila.
The OmniLearning Experience este acest slow hunch al nostru.

A fost acolo de la inceput, viziunea chiar din nume: Learning Architect ca o echipa de oameni cu capabilitati complementare, care impreuna creeaza ceva, o constructie cu sens, frumoasa durabila. Ceva ce sta in picioare in organizatii si dupa ce arhitectul a plecat.

 

Anul trecut in toamna, dupa fix 5 ani de calatorie, am ajuns, fara sa ne asteptam deloc, pe o scena, cand aproape 600 de oameni de HR intrebati in cercetarea Learning Network ne-au votat in top 3 companii de training din Romania, asa ca ne-am hotarat sa intelegem mai bine de ce si am inceput sa adunam feedbackurile clientilor nostri. I-am batut la cap constant, cateva luni, cu intrebarea: de ce continuati sa lucrati cu noi? Si da, multe raspunsuri au fost despre acest mod in care noi construim invatarea ca un proces, cu cap (obiective, insighturi de la client) si… coada (customizare si impact). Insa am mai avut atunci o revelatie, ceva ce ni s-a parut evident doar dupa ce l-am auzit spus de altii, stiti cum se intampla cand te vezi intr-o oglinda si ai un moment de claritate de tipul “aha, asa arat eu”.

 

Acel ceva a fost faptul ca foarte multe comentarii de la clienti erau despre experienta pe care o cream noi: “good vibe” si “engaging”.

 

Pana acum, aveam doua elemente: invatarea ca o constructie customizata si puterea noastra de a crea experiente, acel wow pe care il simti atunci cand te simti cu adevarat prezent in ceva.

 

Iar pentru 2020 intrebarea de milioane a fost “ce sa aducem clientilor nostri construind pe aceste doua lucruri pe care stim sa le facem foarte bine?”

 

Iar in planul nostru pentru 2020 era si lansarea componentei de digitalizare, o aplicatie mobila testata in stadiul de prototip tot cu clientii nostri dragi, care au comentat ore intregi pe mock up-uri si ne-au dat idei. Multumim mult pentru inspiratie.

 

Apoi a venit pandemia si a fost stop joc, un moment in care am uitat planurile, le-am pus in sertar si ne-am suflecat manecile ca sa ramanem prezenti in piata, sa fim de folos, sa livram. Nu ne-am gandit la nimic altceva, ne-am aruncat in valtoarea asta cu efort, cu stres, cu creativitate, cu viteza de reactie si a fost cel mai bun lucru posibil pentru inovatie, pentru ca ideile acelea nu au disparut. S-au dospit. S-au imbogatit. Uitandu-ma in urma la aprilie, era momentul dinainte de evrika, doar ca atunci nu stiam.

 

Dupa primavara intensa, am vazut ca, desi am schimbat metodologia de livrare, designul, structura de curricula, de fapt, ceea ce conta a ramas la fel de relevant. Ca super-puterile nu au scazut, au crescut in focul luptei. Anca - care in orice sedinta are o solutie simpla de a face lucruri grele, iar daca nu are o solutie ne zice: "eu acum am palaria neagra" ca sa stim cu cine avem de-a face, Simona cu designul experiential, Bianca cu vizualurile, Malina cu growth mindsetul ei, Horia cu project managementul creativ, Gabi cu clientii si propunerile care ne puneau pe toti la creativitate, Andrei cu product managementul in IT, Monica cu un ochi pe vizualuri si site chiar din maternity.

 

Oamenii erau incantati, noi devenisem din nou increzatori. Si pe langa proiecte am avut multe conversatii cu partenerii nostri minunati despe dileme, despre cum sa facem engagement, ce cauta oamenii in learning, de cata informatie au nevoie, de cata informatie nu au nevoie. Multumesc mult, enorm tuturor celor care ne-au inspirat.

 

La final de primavara, mai descoperisem ceva, acel catalizator care scaleaza totul: puterea canalelor multiple de invatare. Am avut cateva proiecte in care engagementul nu a fost comparabil cu asa cum era “in sala”, acel termen de comparatie nostalgic la care se raportau multi… ci a fost mai mare, muult mai mare. De ce: pentru ca am combinat sincronicitatea live-ului – toti impreuna, cu experientiale de impact, cu asincronicitatea unor resurse valoroase, pentru ca am creat un forum de discutii unde oamenii chiar au postat pentru ca erau total prinsi in experienta, pentru ca am vazut ca putem sa cream video content bun.

 

Cireasa de pe tort a fost momentul cand Andrei a amenajat una dintre salile biroului nostru, mult sub-utilizat in ultimele luni, un studio de filmare: croma (am aflat si eu recent ca asa se cheama ecranul verde) umbrelute albe (eu asa le zic acelor chestii care te lumineaza cand filmezi), camera, microfoane, tot tacamul.

 

Iar apoi our slow hunch a devenit un moment de strafulgerare si a primit un nume de botez: the OmniLearning Experience. O categorie noua de programe de invatare care combina experienta live-ului (noi asa le numim de acum inainte, face 2 face sau virtuale, pentru noi sunt live-uri in primul rand) cu LearnON, (aplicatia noastra 100% adaptata la stiluri de invatare si interese proprii) si cu video-urile asincronice (know-how servit foarte concis si pe alocuri inspirational zicem noi).

 

The OmniLearning Experience este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020, dar acum poate deveni modul in care invata organizatiile.

 

The OmniLearning Experience este raspunsul nostru la multe intrebari care nu ne-au lasat sa dormim: cum putem crea engagement, nu content? De ce avem content si nu e folosit? Cum imbinam stilurile individuale de invatare cu un program de grup?

 

E o promisiune mare din partea noastra, dar ne-am masurat cu atentie capabilitatile inainte sa comandam costumul si credem ca ne vine bine, ca nu e nici prea mare, nici prea mic.

 

Va asteptam la lansare.

 

 

Pe 1 octombrie, de la 10:00 la 12:00

  • Vei descoperi provocarile de L&D la care raspunde The OmniLearning Experience
  • Vei explora live aplicatia LearnON
  • Vei beneficia gratuit de o experienta completa de invatare OmniLearning timp de 3 saptamani - acces la aplicatie, microlearning, cursuri video bite-sized & sesiuni live
  • Locurile sunt limitate
  • Acesta este un eveniment dedicat exclusiv comunitatii de L&D

 

 

Formularul de inscriere

 

* campuri obligatorii