Webinarul Manage Uncertainty - cum sa iti creezi claritate in ceata

In loc de introducere: noi, incertitudinea si "ceata razboiului"

In martie si aprilie, am fost multi dintre noi intr-un roller coaster emotional. Dupa aceea, am invatat sa ne adaptam, ne-am creat obiceiuri noi, ne-am gasit resursele interne si externe pentru aceasta realitate noua.

Dar am ramas cu incertitudinea, pentru ca fiecare nou update ne arata ca finalul, claritatea, certitudinea, normalitatea de care ne e dor sunt departe. Si asta ne-a amintit de un concept din armata (sau din gaming, pentru cei pasionati :): "ceata razboiului", the fog of war

 

Conceptul de ceata a razboiului este despre "asimetria informationala", necunoasterea sau incertitudinea informatiilor despre ce se intampla intr-o zona fizica (spatiu, teritoriu) sau temporala (in prezent sau viitor, informatii de care avem nevoie pentru a ne defini pasii urmatori, un plan, o strategie.

Suntem intr-un astfel de razboi, suntem intr-o astfel de ceata si avem mare nevoie sa ne ascutim capacitatea de a gestiona ceata fara false asteptari de predictibilitate si "normalitate".

 

Solutia noastra - o sesiune live de 2 ore, practica si experientiala

 

Studiul Learning Architect despre competentele cheie de care au nevoie organizatiile in aceasta perioada, "Open Your Eyes Needs Assessment" ne-a aratat ca la managementul incertitudinii avem cele mai mici scoruri.

Asa ca va invitam la un scurt workshop practic in care exploram tehnici concrete de a crea claritate in ceata, printr-o combinatie de self-leadership si neurostiinta aplicata.

  • Cand: 6 august 2020, 10:00-12:00

  • Sesiunea de conectare cu trainerul, Q&A personalizat 100%, 10 august, 15:00-16:00 -  la finalul sesiunii initiale, vom colecta toate intrebarile participantilor si le vom raspunde live in sesiunea de conectare

  • Facilitatori:

Stefania Antone - Managing Partner, Top 20 traineri in Romania in 2019, trainer si consultant cu 17 ani de experienta in crearea si implementarea unor programe de dezvoltarea oamenilor, in mai mult de 50 de organizatii din Romania, Republica Moldova, Bulgaria, Turcia, Ungaria si tarile nordice.

Simona Caranda - Senior Trainer &  Instructional Designer, combina o formare solida de psihoterapeut cu experienta de business si expunerea la medii organizationale diverse. O pasioneaza crearea programelor de dezvoltare si faciliteaza cu maiestrie sesiuni individuale si workshopuri pe teme de soft skills, management, eficienta personala, iar cireasa de pe tort sunt programele de neurowisdom, in care clientii nostri descopera cum functioneaza creierul si cum isi pot antrena mintea pentru mai multa eficienta si echilibru.

  • Agenda:
    • Triada incertitudinii: teama - confuzia - neputinta
    • Dezactivarea detectorului de pericole - cum lucram cu habenula, creand scenarii
    • Activarea GPS-ului interior - cum ne clarificam valorile si conflictele de valori
    • Gandirea "in mic" - cum simplificam complexitatea

 

Sesiunile noastre sunt...

  • Sincronice - Toata lumea este prezenta in acelasi timp si comunicam toti cu toti
  • Workshop-uri moderate live - Facilitatorii nostri transmit live si interactioneaza cu participantii
  • Interactive - Folosim o serie de aplicatii care ne ajuta sa mentinem sesiunile interactive si captivante

 

Cum:

  • Foloseste formularul de mai jos pentru inscriere
  • Vei primi un email de confirmare a inscrierii si o invitatie in calendar cu link-ul catre webinar
  • Platforma folosita va fi Zoom
  • Suntem primitori si prietenosi si ne place diversitatea, iar ca sa putem spune da cat mai multor cereri si sa ne protejam investitia de timp si energie, avem doua conditii de participare pentru voi: 
    • 2 locuri/companie si
    • O taxa de anulare de 50eur +tva in situatia in care nu onorati participarea, odata rezervat locul. Dupa ce veti completa formularul de inscriere, veti primi o invitatie in calendar pentru evenimentul pe care l-ati ales. Acceptarea acestei invitatii reprezinta confirmarea voastra de participare la eveniment.

 

Formular de inscriere

* indicates required