vino sa descoperim impreuna ce urmeaza in Training
Dupa 2 ani cel putin surprinzatori, ne-am intrebat:
- Ce urmeaza in Training si L&D?
- Care sunt temele noastre fierbinti, in 2022?
- Cum decizi sa oferi incredere unui partener de training?
Ne-am dorit sa gasim raspunsurile impreuna, asa ca am creat si te-am invitat sa completezi sondajul “Training Insights”. Iar acum, tot impreuna, te invitam sa analizam concluziile.
CAND?
Pe 18 mai, intre orele 10-12.
UNDE?
Online, pe Zoom.
CE cuprinde agenda?
- Prezentarea rezultatelor sondaj “Training Insights” – analizam impreuna concluziile sondajului;
- Panel pe tema: “Sala sau online?” – Stefania Antone, gazda evenimentului, va explora, alaturi de mai multi clienti ai Learning Architect, intrebarile care ne ajuta sa gasim strategia potrivita de invatare, in functie de context sau organizatie;
- Networking de idei privind strategiile de invatare in contextul actual – cream spatiul pentru impartasirea de idei intre participanti;
DE CE sa participi?
Ca sa descoperi:
- Viziunea specialistilor de Training/L&D din Romania;
- Intrebarile care te pot ajuta sa stabilesti strategia potrivita de invatare pentru organizatia din care faci parte;
- Ideile participantilor despre strategii de invatare in contextul actual;
CUM participi:
Invitatia se adreseaza echipelor de HR si L&D, oamenii care ne sunt alaturi noua, trainerilor si facilitatorilor, pe tot parcursul anului, la bine si la greu. Oameni care vor sa descopere si sa impartaseasca idei despre ce urmeaza in Training si L&D.
Inscrierea se face prin completarea formularului de mai jos.
CAT costa?
Participarea este gratuita - cadoul nostru pentru tine.
Gazda evenimentului
Stefania Antone
Trainer si consultant cu 18 ani de experienta in crearea si implementarea unor programe de L&D in peste 100 de organizatii din 6 tari si Managing Partner Learning Architect. In 2019, prezenta in "Top 20 traineri" conform studiului L&D Industry Survey.
Desi inceputurile in training au fost, desigur, intr-o varianta face to face pe meleaguri mioritice, Stefania a inceput din 2015 proiectele de design & facilitare virtuala cu echipe multiculturale, experienta valoroasa care a contribuit la lansarea in 2020 a strategiei omnilearning a Learning Architect. Pe langa partea de strategie omnilearning, Stefania este in continuare un trainer foarte activ, fiind implicata in 2020 in proiecte de livrare virtuala in 13 organizatii. Dupa incheierea programului de certificare cu 6TC, Stefania este Certified TDS Foundational Practitioner.Invitatii Learning Architect
Invitatii sunt reprezentanti ai unor companii cu care ne bucuram si mandrim sa fim parteneri - companii diverse, atat ca industrie, cat si ca dimensiune.
Florentina GREGER, Chief Talent Experience, Zitec
Florentina activeaza in domeniul Resurselor Umane din 2007, iar din 2010, in Industria Software, in cadrul Zitec. A dezvoltat departamentul de Talent Experience din cadrul Zitec, a asistat compania in procesul de crestere si a oferit suport in consolidarea echipei. Este un profesionist dedicat Resurselor Umane, cu un puternic impuls de a ajuta oamenii si organizatia sa isi atinga potentialul, asigurand un mediu de lucru sanatos. Incepand din 2021, este ICAgile Certified Professional - Agility in HR.
Alina Baciu, Commercial Capabilities Manager, Coca-Cola HBC
# 12 ani de experienta in HR; # 1 an de experienta in Sales, dezvoltand capabilitatile fortei de vanzari; . # 6 ani in echipa Coca-Cola HBC; # Alumnus al Universitatii Bucuresti / Absolventa de Sociologie; # Mama Adei # Pasionata de coaching si de pantofi :)
Ruxandra Ranja, HR Development Manager, FrieslandCampina
Pasionata de zona de L&D, Ruxandra crede foarte mult in autonomia si responsabilitatea in invatare, pe care le promoveaza cu fiecare ocazie. Dupa un deceniu petrecut in Danone (aproximativ 5 ani fiind dedicati exclusiv zonei de L&D), de 4 ani s-a alaturat FrieslandCampina Romania, ca HR Development Manager. Ii place sa creeze experiente de invatare relevante pentru colegii sai, focusate pe metode alternative de invatare.
Ioana Olteanu, Responsabil Formare, Auchan Retail Romania
Din 2008, Ioana a condus, la nivel national, procesul de learning pentru doi retaileri mari - Auchan in prezent si, pana in 2013, Real Hypermarket. Procesul a inclus atat formarea profesionala pentru toate meseriile si nivele manageriale, cat si formare pentru dezvoltarea talentului/potentialului si facilitarea proceselor de transformare culturala & organizationala, in ambele companii. Inainte de a intra in mediul corporate, Ioana a activat, timp de 10 ani, in mediul non-guvernamental, dar si ca jurnalist si trainer freelancer (fiind absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii).
Training Insights 2022